söndag 22 april 2012

Sverige behöver fler "mansgrisar" som TV 4:s Niklas Wikegård

DN:s Johan Croneman går i kulturmarxistisk spinn på Wikegård och hans "mansgriseri".

"- Jag hatar honom intensivt och är fruktansvärt avundsjuk", säger Croneman. "- Wikegård är den karakarl som jag aldrig fick bli. - Och om inte jag får va macho, så ska fan imej inte heller Wikegård få hålla på", fortsätter hen upprört.

- Mitt hat är både personligt och privat", fortsätter hen. "Vi träffades i Globen en gång när AIK spelade och då tittade han på mig och sa att jag saknade stake. - Sen dess har jag föraktat både Wikegård och mitt kön. - Jag kräver nu att TV4 tar sitt ansvar och hindrar den reaktionäre mansgrisen från att i fortsättningen prata om stakar och om hårda klubbor långt ner i halsen. - Jag mår helt enkelt dåligt av att inte kunna konkurrera", förklarar hen.

"- Det måste bli ett slut på kastade handskar och testosteronstinna hannars uppgörelser på isen, där de skämmer ut halva mänskligheten, sig själva och sina familjer. - Kort sagt, det måste bli ett slut på hockey och jag måste få min hämnd på mansgrisen Wikegård", avslutar hen animerat.

Cronemans många belackare säger dock att vi behöver ha mer stake i Sverige och att svenskarna är trötta på det vänsterfeministiska och kulturmarxistiska förtrycket från hennar som Croneman.

Framtiden får utvisa om Cronemans önskedrömmar går i uppfyllelse och om landets hockeyrinkar tas över av burkaklädda isprinsessor utan publik.

Färgelanda Monarki

3 kommentarer:

  1. Haha, blir du ägd Croneman?

    SvaraRadera
  2. Ingen rör Wikegård!!!!

    SvaraRadera
  3. Croneman äger! Bra försök men utan finess, tyvärr!

    SvaraRadera