torsdag 10 maj 2012

Vänsterextremister: "högerextrem nätpropaganda" har inspirerat Mangs

Ett par vänsterextremister berättar i DN, att serieskytten i Malmö, Peter Mangs, har inspirerats av "högerextrem nätpropaganda".

Dels är det vänsterextrema Expos chefredaktör Daniel Poohl, som återigen får möjlighet att berätta sin favoritsaga för läsarna: "Den stora högerextrema konspirationen".

Dels är det den sedvanliga kulturmarxistiska experten - psykiatrikern och "experten" på gärningsmannaprofiler Ulf Åsgård - som i sansade ordalag pratar om den "hejdlösa propaganda som finns".

"- Jag har analyserat mig själv otaliga gånger, så jag vet vad jag talar om", säger Ulf stridslystet i en kommentar.

Daniel Poohl säger för sin del:
"- Mycket talar för att det inte räcker med att stigmatisera dissidenter offentligt, som jag och övriga kulturmarxister ägnar vår tid åt. - Människor som tänker självständigt fortsätter ändå att ge uttryck för sina tankar på nätet och därmed störa ordningen. - Detta är inte normalt och det måste ligga en psykisk störning bakom ett sådant irrationellt beteende", förklarar Daniel.

"- Vi behöver därför sannolikt gå vidare och ge oliktänkande en psykiatrisk diagnos, så att vi kan låsa in dem och på så sätt skydda allmänheten. - Denna metod har ju tidigare prövats framgångsrikt i bl.a. Sovjet. - I detta viktiga arbete känner jag att Ulf Åsgård och hans kollegor kan bli ovärderliga", avslutar Daniel.

Färgelanda Monarki

4 kommentarer:

  1. Gatsten kan man inte använda längre då den är "lös".
    Allt skall vara fastskruvat.
    Inga lösa delar får förekomma i "det nya Sverige".
    Då kan någon bli allvarligt skadad. I bästa fall är det bara någon oskyldig affärsinnehavare som får sina skyltfönster krossade.
    Det är nu väldit mycket som har flippar ur.
    Det skjuts lite varstans.
    Och allt är "samhällets" fel.
    Nya segregerade samhällen skapas i rasande fart allteftersom den okontrollerade invandringen ökar.
    Hurra för de "humana politikerna".

    SvaraRadera
  2. Har inte Mangs varit medlem i Vänsterpartiet? Och kan det förklara hans våldstendenser?

    SvaraRadera
    Svar
    1. @Anonym 14:10
      Jo Mangs var medlem i Vänsterpartiet (sic) enligt Sydsvenskan: "Jag var med i Vänsterpartiet på 2000-talet för att få en kontrasterande information ... så har jag prenumererat på Nationell Idag, det är en nationaldemokraternas tidning som jag tycker ger kontrast till, till de vanliga dagstidningarna ... men jag är inte högerextrem som så ... jag har spelat afrikansk musik i tre år ...men om jag är med i någon högerextrem organisation, det har jag aldrig varit." [ http://www.sydsvenskan.se/malmo/serieskytten/mangs-egna-ord-- ]. Innebär detta att Mangs och vänstern i stort delar samma ideologi och världsbild? ;-)

      Radera
    2. ÄR den här bloggen en parodi på "högerextremister på nätet"? Ni kan gott dra åt skruvarna ett par varv till, jag tror faktiskt det finns folk därute som är nästan såhär dumma på riktigt. Okej, bara nästan...

      Radera