söndag 20 maj 2012

Jenny Persson: "Mitt hat mot islamkritiker har gett mig funktionshinder"

I en krönika i Hela Gotland skriver kulturmarxisten Jenny Persson, att hennes förblindade hat mot svenskar och mot kritiker av den kvinnofientliga religionen islam har gett henne funktionshinder.

Vi fick några minuter med Jenny på tu man hand, där hon utvecklade sina tankar.

"- Jag mår tyvärr dåligt av allt hat som jag känner mot svenskarna. - Jag är verkligen ingen oikofobisk masochist - bara oikofob. - Jag avundas verkligen kulturmarxister som Expos Daniel Poohl och Aftonbladets Anders Lindberg, som kan njuta av sitt hat mot svenskar", inleder Jenny lite småsurt.

"- Vad är det då jag hatar mest hos svennenassarna? - Jo, det är deras låga IQ, deras debila inskränkthet och deras inavlade fördomar. - Dom är helt enkelt så förbannat dumma att jag vill kräkas. - Kort sagt borde dom inte få finnas till", fortsätter Jenny .

"- Förstår du hur jag känner det?  - Jag, som feminist och kulturmarxistisk godhetsapostel, får inte kritisera islam, som i detta land tvingar 100 000-tals muslimska kvinnor att leva i förtryck. - Och detta tack vare dessa vidriga svenska troglodyter, vars skallform vittnar om att dom nyss lämnade grottstadiet", förklarar Jenny.

"- Om jag och mina kamrater började säga sanningen, skulle alla lågpannade svennenassar springa och rösta på SD. - Det vore ju en total demokratisk katastrof, eftersom jag och mina kamrater då skulle förlora vårt tolkningsföreträde. - Man kan ju inte låta ett gäng imbecilla amöbor ta ansvar för landet och blanda sig i diskursen", lägger Jenny till för säkerhets skull.

"- Att jag - überfeministen Jenny Persson - tvingas till tystnad, är kanske det tydligaste tecknet på hur odemokratiskt dessa vita grobianer arbetar. - Eftersom det är dom som tystar denna viktig debatt, är det alltså dom som bär ansvaret för att muslimska kvinnor tvingas leva under islams könsapartheid", avslutar Jenny med sund logik.

Jenny kommer för övrigt att få tillfälle att berätta mer om sitt funktionshinder, när hon senare i sommar ska sommarprata i kulturmarxistiska Sveriges Radio Gotland.

Färgelanda Monarki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar