söndag 18 mars 2012

Färgelanda - Alkohol ska råda bot på den strukturella rasismen

Den strukturella rasismen mot de ensamkommande flyktingbarnen har upprört många i monarkin. Vi fick en pratstund med Charlotte Kvist, boendechef på Dalio, som är monarkins boende för de ensamkommande barnen.
Hur ser du på den strukturella rasismen som barnen utsätts för i monarkin?
”- Ja, det är ju fruktansvärt och barnen har lidit oerhört under den tid som förtrycket pågått. - Men jag tror vi har hittat lösningen på problemet nu. - Det handlar om att se bortom vår egen horisont”, säger Charlotte.
” - I andra delar av landet får dom ensamkommande barnen dricka öl och det har slagit väldigt väl ut. - I Kalmar får barnen dricka öl på krogen, men däremot inte på boendet. – Men jag överväger att låta barnen dricka sig redlösa även på boendet.  - Dalio är ju inget fängelse heller”, förklarar Charlotte.
” - Jag pratade med Fredrick Federley om detta, när han besökte oss förra veckan och vi var överens om att utvidga konceptet till att även innefatta Smirnoff. - Enligt Fredrick finns det klara vetenskapliga bevis för att Smirnoff stärker unga människors mod i det kulturrelativistiska samtalet. – Jag kommer därför att ta med mig barnen till Citycirkusen nästa gång det är Smirnoff on ice”, avslutar Charlotte.
Vi fick även ett par ord med kulturmarxisten Marita Adamsson på bolsjevikbladet Bohusläningen.
”- Det handlar om att dom ensamkommande barnen kan växa upp i en trygg vuxenmiljö och snabbt kommer in i det svenska kulturmarxistiska samhället”, säger hen.  
” - Jag ser väldigt positivt på att barnen får dricka alkohol, vilket är något som fler monarkier borde ta efter. Kalmar låter visserligen barnen dricka öl bara på krogen, men jag tror att modellen kan utvecklas så att barnen kan få dricka i lugn och ro både på krogen och hemma”, fortsätter hen.
” - Här tror jag Färgelanda kan vara en föregångsmonarki och visa vägen för andra. - Jag åker gärna upp till Färgelanda och tar ett järn, så länge det finns en kulturmarxistisk diskussion att ta. - En flaska rödtjut är aldrig fel i det extremfeministiska samtalets dimmor och ett par flaskor Rioja brukar räcka för att jag ska hamna i en värld helt utan män”, avslutar hen drömmande.

Under tiden som de stackars ensamkommande barnen plågas av rasister, anordnar bekymrade undersåtar soppkök för fattiga vuxna,  som också är ensamma och som också blir allt fler.


Färgelanda Monarki

2 kommentarer:

  1. Just det, gräddfil för ensamkommande vuxna män som ljuger om sin ålder och som får allt de pekar på. Soppkök för andra utsatta. En bra bild av dagens Sverige.

    SvaraRadera
  2. -mest pojkar ! Skriver Bohusläningen.
    Med det uttalandet får man en uppfattning att det också kommer flickor!

    Ola: Hos oss sköter de sin ekonomi själva och lagar mat själva. De får gå ut och ta en öl på krogen men inte dricka på boendet.

    På krogen med öl-rättigheter är väl åldersgränsen 18 år . och då är man väl vuxen!

    SvaraRadera