måndag 29 augusti 2011

Färgelanda - Ceremonimästare Kenneth Rasputin Carlsson lämnar hovet

Ceremonimästaren är på väg bort från hovet och visar därmed att han inte har hjärtat på rätt ställe. Ceremonimästaren har med sin grace och sin charm förlett mången ung dam vid hovet, som samtliga fått sina förhoppningar och hjärtan fullständigt krossade.

Men nu sviker alltså ceremonimästaren självaste monarken - ett oförlåtligt brott mot etiketten som närmast kan jämställas med majonäsbrott.

Sveket mot hovet och monarkin är naturligtvis oerhört allvarligt i sig. Än allvarligare är dock att ceremonimästarens nästa anhalt på livets långa vandring, tycks bli de maliciösa bolsjevikerna på Sveriges Radio Väst - en högborg för revolutionär och samhällsomstörtande verksamhet.

Från sin bas utanför monarkins gränser har bolsjevikerna kunnat skjuta urskillningslöst mot monarken och dennes familj, utan att kunna nås av landsfiskaleriets långa arm.

Monarken Peter Johansson är måttligt road över att ceremonimästaren nu gör gemensam sak med lede fi. "-Dom vill mig bara ont dom däringa radiobolsjevikarna", säger monarken.

"-Med ceremonimästaren på bolsjevikernas sida, fruktar jag allvarligt för monarkins överlevnad", fortsätter monarken. "-Ceremonimästaren har inside information om mig och min familj och skulle det komma ut i radion, så är jag nog rökt hos undersåtarna", avslutar en märkbart tagen monark.

Färgelanda Monarki



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar