fredag 8 juni 2012

Multikulturell multidiagnos för Breivik

Den politiska rättegången i Oslo byrett fortsätter och idag förärades mördar-Anders en psykiatrisk multidiagnos som heter duga.

Ett kulturmarxistiskt expertvittne - en psykiatriprofessor minsann med reglementsenliga PK-glasögon på nästippen - har de senaste veckorna detaljstuderat mördar-Anders i rättssalen.

Denna psykoanalys på distans har givit professorn säkra besked om vad mördar-Anders lider av.

"- Först och främst vill jag säga att Anders är en mycket ensam man. - Det förstod jag genast när jag hörde att han sitter inlåst och isolerad", inledde professorn.

"- Sen vill jag säga att Anders lider av minst följande psykiska störningar: Autism, Aspergers syndrom, narcissistisk personlighetsstörning och Tourettes syndrom. - Sannolikt lider han av många flera störningar, men jag har trots allt haft begränsat synfält i rättssalen", fortsatte professorn.

" - I ett skede av mitt liv var jag också ensam och led av samma symptom som Anders, men nu är jag frisk och kan därför berätta om hans sjukdom. - Det känns bra att få lätta mitt hjärta här inför domstolen", avslutade professorn med några smärre ryckningar i ansiktet.

Färgelanda Monarki

1 kommentar:

  1. Såg detta på TV.
    Fantastisk diagnos!!!!!!
    Men han glömde att säga att Breivik var besatt av onda andar.
    Väldigt konkret och vasst verktyg rätten nu har fått när de skall ta ställning till påföljden.

    SvaraRadera