onsdag 13 juni 2012

Judehets av Expo-lierad bloggare på Twitter

Bloggaren och "komikern" Sonja Abrahamsson är krönikör på vänsterextrema Expos egen nyhets-outlet Nyheter 24.

På kulturmarxistiska grunder har Sonja getts i uppdrag att sköta Sveriges officiella Twitter-konto.

Och nu har Sonja gått och blivit världberömd efter att hennes judehetsande tweets väckt internationell uppmärksamhet.

Sonja själv förstår ingenting av den plötsliga uppmärksamheten och sin internationella stjärnstatus.

"- Jag försökte bara få folk att twittra till mig och berätta varför hela mänskligheten hatar judar. - För där jag kommer ifrån finns inga judar, så därför jag har ingen aning och därför måste jag fråga", förklarar Sonja.

Färgelanda Monarki

2 kommentarer:

  1. Gillar din satiriska blogg, men i detta fall missar jag ironin!? Att beskriva Sonjas tweets som "judehetsande" är ett overstatement av sällan skådat slag.

    Lev väl! Christian H

    SvaraRadera
  2. Det räcker att läsa i koranen så förstår man varför judehatet är så stort i Sverige.

    SvaraRadera