fredag 13 juli 2012

Nya triumfer för den mångkulturella kvinnosynen

Inatt utsattes ännu en ung kvinna för en överfallsvåldtäkt - denna gång i Bollnäs.

Tillvägagångssättet liknade det från Gävle igår. Den ensamma unga tjejen blir nerslagen av ett gäng killar, som först rånar och sedan våldtar henne.

"- Svenskarna är ju som bekant barbarer och unga kvinnor får räkna med att sånt här händer om dom är ute och springer på kväller och nätter", säger Fredrik Reinfeldt.

"- Vi bygger ett mänskligare och tryggare Sverige", säger Erik Myten Ullenhag.

Färgelanda Monarki

12 kommentarer:

  1. Hårda straff annars är det sannolikt så att folk kommer börja tröttna på att förövare får en mild behandling och offren är drabbade för livet. Personligen tror jag att om det drabbar "fel" personer så kan Svenska staten verka som en snäll (läs mesig) farbror i jämförelse med det straff vissa privatpersoner kan dela ut för dessa brott...Pelle the Punisher

    SvaraRadera
  2. fy fan för islamiseeringen i sverige!!!

    SvaraRadera
  3. Det räcker inte med SD:s politik, det måste till någonting helt annat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med, jag har själv gått från SD till Svenskarnas Parti. (SvP)

      http://www.svenskarnasparti.se/vidareutveckling-av-de-politiska-punkterna/

      Radera
  4. Islamisering? hmmm var någonstans i artikeln står det något om att det skulle varit invandrare som gjort det?.

    Fy fan för rasister!!!

    Men för att kommentera händelsen. Om det verkligen är Reinfeldt som sagt det... då borde han skämmas, och det rejält!. Vem som helst ska kunna gå utomhus när som helst utan att "räkna med att bli överfallen".

    SvaraRadera
  5. Om anonym kl 14:02 bemödade sig att leta lite på nätet så har offrets fader yttrat sig om hudfärgen på förövarna, letar man ännu mera så finner man att offret anmält en tidigare pojkvän för våldtäkt för några år sedan, en utredning som lades ner. Trovärdigheten dalar därför betänkligt i hela denna händelse. Dramaqueens borde spärras in.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hmmmm hur kan du veta så mycket när inte ens polisen vet med säkerhet vad som har och inte har hänt? Och återigen bara för att fadern har yttrat sig är inte det nåt bevis i sig. Så återigen, det finns inga bevis att det ens är ett gäng invandrare som gjort det i dagsläget. så att bara gasta om islamisering är i mina ögon bara ett tecken på rasistiska åsikter. Skulle det visa sig att det faktiskt vad invandrare som gjort det så måste man ändå ha i åtanke att bara för att en människa som råkar tillhöra en viss folkgrupp gör något så betyder inte det med automatik att ALLA som tillhör den folkgruppen gör samma saker eller har samma åsikter. Sånt kallas för att dra alla över en kamm och det funkar i 99,9% av fallen inte alls.

      Radera
    2. Är du över huvud taget läskunnig?

      Mitt inlägg framför klart och tydligt att vid sökning på internet hittades den information som jag skrev ner! Naturligtvis kan sanningshalten aldrig verifieras(bekräftas, styrkas. Kanske bäst att ge dig lite hjälp med läsförståelsen!) på inlägg på diverse forum.

      Jag har inte skrivit nåt om islamisering här!

      Vad i meningen " trovärdigheten dalar därför betänkligt i hela denna händelse därför" är det som gör att du inte förstår att jag ifrågasätter hela händelsen?
      Det kan vara så att inget alls har hänt, eller att hon supit ikull och slagit sig, alternativt blivit misshandlad, rånad eller våldtagen eller allt! Myndigheterna verkar fundersamma i detta fall!

      Om ingen invandrare släppts in skulle vi sluppit alla(100%) av brotten dessa gör!
      Det avgör saken för mig och min ståndpunkt tas utifrån detta!

      Radera
    3. tja, att försöka förminska någon genom att Kalla denna dum (som du gör) är sällan en lyckad argumentation. Kan hända att jag misstolkade vad du ville ha sagt men i fortsättningen skulle jag vilja be dig att lära dig argumentera på lite högre nivå...

      Islamisering tog jag upp då det har nämnts tidigare av en annan anonym.

      "Om ingen invandrare släppts in skulle vi sluppit alla(100%) av brotten dessa gör!"
      Om vi säger såhär då?
      -Om ingen Svensk funnits i sverige skulle vi sluppit alla(100%) av brotten dessa gör!
      Eller
      -Om ingen Alkoholist funnits skulle vi sluppit alla(100%) av brotten dessa gör!
      Hur kan du ens resonera på det sättet? Finns ingen logik alls bakom det! Dessutom så finns det många bra invandrare som BIDRAR till samhället också. Många utländska doktorer är téx mycket bättre utbildade än svenska. Din logik faller därför platt.

      Radera
    4. Det kunde varit en trevligare ton att upplysa om att ett missförstånd skett. Nu tillhör ju inte jag de som är trevliga (verbalt) mot mina totala meningsmotståndare så det går lite mot hela min natur.

      Nu är vi ju i Sverige och det blir därför naturligt att handskas med svenska kriminella, dock bör vi enbart handskas med dem en gång och aldrig mer!
      Att vi ska tvingas ta på oss en importerad kriminalitet är kvalificerat vansinne och den som tycker annat borde gå samma väg som de tidigare nämnda svenska kriminella! Inkludera missbrukarna i straffet så är vi av med dem med!

      Det är mycket stor skillnad på en högt utbildad utländsk läkare och en analfabet som på sin höjd kan hjälpa till att valla getter!

      Stäng gränsen för all inpasserande persontrafik! Börja en total repatriering av alla som kommit de senaste 22 åren! De som gillar olika ska givetvis följa med de olika! Efter detta är gjort kommer man äntligen att kunna trivas i detta landet igen och känna gemenskap med andra människor! Idag kan vem som helst vara en bitter fiende!

      Radera
    5. Jag "ger upp" du "vinner". Vi kan nog iaf enas om att vi tycker totalt olika. Jag känner mig inte ett dug hotad i det samhälle vi har idag (iaf vad gäller invandrare). Har träffat ett antal och de (som jag träffat) är altsom oftast lika bra människor som vilken helyllesvensk som helst.
      Vi får helt enkelt enas om att vi tycker olika och jag kan bara hoppas att samhället aldrig blir så som du kanske skulle önska (chansen är nog som bäst väldigt minimal att så sker, så jag tror att jag kan sova rätt så lugnt om natten). Men detta är mitt sista inlägg här, så ha det gött. :)

      Radera
  6. Polisen vet inte ens om hon faktiskt har blivit våldtagen, och du vet redan vem som har gjort det? Imponerande!

    SvaraRadera