lördag 3 december 2011

Färgelanda - Kungafamiljen förnekar förtroendekris

Kungafamiljen förnekar kategoriskt de skilsmässorykten som bolsjeviktidningen Bohusläningen torgfört på senare tid. Häromdagen tillät sig till och med ledarredaktionen - som består av den rabiate och självgode bolsjeviken Peter Götell - att spekulera i de subversiva skilsmässoryktena.

Men bolsjeviken Götell nöjer sig inte med att ha synpunkter på Färgelanda monarki. Nu i helgen åker  Götell hem till Ryssland, för att där på ort och ställe störa ordningen i den ryska monarkin. "- Jag måste bevaka parlamentsvalen åt de förtryckta ryska undersåtarna, så att de blir garanterade demokrati", säger Götell i en typisk bolsjevikisk kommentar.

Kronprinsessan Ann-Marie Jacobsson säger att det inte finns någon grund alls i skilsmässoryktena. "- Jag kramade kronprinsen så sent som i går och han pussade mig på kinden. - Det säger väl allt"

Kronprinsen Per Krokström bekräftar vad kronprinsessan sagt och berömmer även kronprinsessan för hennes väldoftande parfym. Dessutom kommenterar kronprinsen vem det är som läckt uppgifter om det dåliga äktenskapet. "- Jag vet vem det är. - Det är en i mitt eget parti, en riktigt ful fisk, men jag kan inget göra eftersom det inte gåra att lirka med den här luspudeln. - Det är bara hovnarren som klarar det", avslutar kronprinsen.

När Färgelanda Monarki konfronterar hovnarren Ulla Börjesson med kronprinsens uppgifter, förnekar hon bestämt att en medelmåtta skulle ha läckt till henne. "Nä, du, nu tycker jag allt att du är oförskämd. - Bara för att vi kliar varandra, betyder ju inte det att det händer nåt mer", säger hovnarren förnärmat.

Färgelanda Monarki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar