lördag 26 november 2011

Färgelanda - Bolsjevik blev ny omsorgschef

Bolsjeviken Cecilia Sandeberg har anställts som ny omsorgschef i monarkin. Därmed har kungafamiljen på kort tid lyckats anställa en hel politbyrå, som nu väntar på första bästa tillfälle att ta över.

"- Jag är en pantertant med klös som kan riva i mycket", säger Cecilia till Färgelanda Monarki.

Hovnarren Ulla Börjesson säger i en kommentar: "- Det har varit många mörka stunder efter avskedandena av mina gamla vänner och då allt känts hopplöst, det måste jag erkänna. - Men nu ser det ljusare ut igen och så är det ju bara drygt ett par år kvar till nästa val", avslutar hovnarren.

Monarken Peter Johansson säger i en kommentar: "- Jag känner till att vi fått en politbyrå vid hovet nu, men kungafamiljen gillar ju att leka med tändstickor och jag hoppas att vi inte ska råka illa ut med handgripligheter och liknande otäcka saker".

Färgelanda Monarki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar