tisdag 29 november 2011

Färgelanda - Äktenskapsproblem i kungafamiljen

Enligt uppgifter i bolsjevikbladet Bohusläningen finns det en stor förtroendeklyfta inom kungafamiljen. Många fruktar nu en uppslitande skilsmässa som skulle kunna hota monarkin i dess grundvalar.

"- Det är illojala avfällingar som gått ut till media och skvallrat om att jag inte längre tål att se kronprinsessan Ann-Marie Jacobsson och hennes svåger Thor-Björn", säger kronprinsen Per Krokström.

"- Men hur skulle jag kunna det med tanke på det som hände i Riksdagen förra veckan. - Då slog ju den där Thor-Björn ner mig från talarstolen. - Pang sa det bara och så satt jag nere på stolen igen och fattade ingenting. - Så får det ju för fan inte gå till. Men det fattar tydligen inte den där bondlurken Thor-Björn", avslutar kronprinsen besviket.

Hovnarren Ulla Börjesson säger att hon inte är förvånad över att kungafamiljen har relationsproblem. "- Dom gifte sig alldeles för fort, tycker jag. - Jag har sett på schlutet att dom inte haft den rätta gnistan. - Dom skulle absoluuuut ha tatt en sån däringa romantisk weekend på Stenungsbaden först, som jag och Kenneth gjorde på vår tid, då tror jag det hade funkat bättre, änna".



Färgelanda Monarki

1 kommentar:

  1. Varför har vi bara krattor som politiker i F:a??

    SvaraRadera